Nasza eventowa mapa Polski: Warszawa i Mazowsze

eventy Warszawa karykatury na żywo

Eventy Warszawa

W minionych kilkunastu latach karykaturzyści serwisu Karykatury.com wielokrotnie przemierzyli Polskę wzdłuż i wszerz, rysując karykatury na żywo podczas kilkuset imprez i tworząc kilkadziesiąt tysięcy karykatur. Rysowaliśmy w dużych miastach oraz w małych miejscowościach, we wszystkich regionach kraju. Hotele, dworki, pałace i inne miejsca. Ponieważ najważniejszy jest profesjonalizm czyli wypełnienie podpisanej umowy, nie dokumentowaliśmy naszych wyjazdów zdjęciami. Ale z naszych podróży artystycznych wiele zapamiętaliśmy. W naszym cyklu „Nasza eventowa mapa Polski” wymieniamy, czasem też subiektywnie opisujemy miasta i miejsca, do których dotarliśmy. Zaczynamy od Warszawy.

Stolica Polski,

to najczęstsze miejsce naszych działań artystycznych. Największy i najbogatszy ośrodek kraju, stąd otrzymujemy najwięcej zleceń, pewnie też dzięki temu, że jesteśmy na miejscu i klienci nie muszą płacić za dojazd. Rysowaliśmy w wielu miejscach Warszawy, od Pałacu Kultury i Nauki (tu odbywają się kongresy), przez znane hotele (Hilton, Mariott, Intercontinental, The Westin Warsaw, Sheraton, Radisson SAS, Novotel, Jan II Sobieski, Hotel Gromada, Hotel Boss) po Tor Wyścigów Konnych na Służewcu. Rysowaliśmy w Warszawskim EXPO XXI przy ul. Prądzińskiego, na Torwarze, Stadionie Narodowym, w Forcie Sokolnickiego, w Multikinie w Złotych Tarasach i w Centrum Handlowym Wola Park. Spośród lokali będących dobrymi punktami na eventy, rysowaliśmy, czasem wielokrotnie m.in. w Loft 44, w Endorfinie, w restauracji AleGloria i Krasnodworze. W jednym z wymienionych wyżej hoteli wystąpiła Kate Rayan, której popowe hity wszyscy znamy. Mieliśmy nadzieję za przerwę podczas jej koncertu. Tymczasem, wciąż byli chętni na karykatury.

Z naszym sprzętem do rysowania dotarliśmy m.in. do

warszawskich klubów:

Klub Cavallo, Klub Melodia (Nowy Świat), Klub Maska (Krakowskie Przedmieście), Pub Lolek, Klub ON OFF, Klub Wena, Klub Iguana, Klub Deska, Klub Bankowca, La Boheme, Club Opera, Villa Foksal, Blender Bar, Enklava Art Music Club, Wine Bar, Babalu, Iguana Lounge, Dom Dochodowy, Monosfera w Centrum Olimpijskim.

Rysowaliśmy karykatury m.in. w następujących restauracjach: Restauracja Kwai, Restauracja Roma, Restauracja deLite, Restauracja Dekanta, Restauracja Warszawska, Restauracja Casa to Tu, Restauracja Bistro de Paris oraz w Jeff’s i Starbucks (to było otwarcie pierwszego Starbucksa w Warszawie i zdaje się równocześnie pierwszego w Polsce, była plucha, już ciemno, na ulicach Warszawy korki i niewiele brakowało, abyśmy się spóźnili).

Odwiedziliśmy też:  Fort Legionów, Park Sowińskiego (gdzie odbywał się Piknik Rodzinny Polsatu), Boathouse na Wale Miedzeszyńskim, Warsaw Conference Center, Centrum Handlowe Ursynów, Sadyba Best Mall, RCR Hulakula i Home SPA.

Wielokrotnie odwiedzaliśmy lokalne

na warszawskiej Starówce

(głównie te przy samym Rynku) i na Nowym Świecie, także w okolicach ul. Puławskiej, a rysowaliśmy nawet w TVP na Woronicza (Dzień Otwarty TVP). Rysowaliśmy oczywiście także po drugiej stronie Wisły czyli na Pradze. Nie sposób zapamiętać tak dużej ilości nazw hoteli i restauracji w Warszawie i miejsc pod Warszawą, w których byliśmy. Mile wspominamy wizyty w Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim, w Businessman Institute przy Trakcie Lubelskim. I oczywiście w szeregu miejsc nad Zalewem Zegrzyńskim, m.in. w Hotel Warszawianka, w Folwark Klepisko k. Nieporętu, Hotel 500 w Zegrzu.

Karykatury rysowaliśmy też podczas wielu imprez blisko Warszawy oraz w województwie mazowieckim. Były to m.in. Sielska Osada Firleje (Firleje), Ośrodek Manor House (Chlewiska), Gościniec Oycowizna (Lesznowola), Pensjonat Sielanka pod Warką, Centrum Szkoleniowo-Biznesowe Magellan (Bronisławów), Miasteczko Country w Runowie, Ranczo pod Bocianem w Tarczynie, Hotel Holiday Inn w Józefowie, Hotel Panorama w Mszczonowie, Hotel Palatium (Żabia Wola), Villa Czersk (Czersk k. Góry Kalwarii), Pensjonat Sielanka pod Warką, Dom Polonii w Pułtusku, Dom Technika w Płocku, Restauracja Pivovaria w Radomiu, Gościniec Kołomyja (Konstancin-Jeziorna) oraz Auchan w Piasecznie.

Odwiedziliśmy też takie miasta, jak: Wyszków, Gostynin, Mława, Pionki, Białobrzegi, Piaseczno, Warka, Garwolin, Łomianki, Michałowice, Grójec, Ciechanów i Krzyczki. I jeszcze inne miejsca na Mazowszu.

Ponieważ wciąż otrzymujemy kolejne zapytania, powyższa lista miejsc oraz nazw miejscowości z pewnością wkrótce się powiększy. W następnym odcinku naszego cyklu: Wrocław.

Jeśli organizujesz imprezę,

którą mógłby uatrakcyjnić szybko rysujący karykaturzysta (firmowy event, spotkanie integracyjne, szkolenie, kongres, targi, itp.) – prosimy o kontakt. Chętnie przyjedziemy, aby dać radość uczestnikom spotkania, którzy wrócą do domów z wyjątkową pamiątką w postaci profesjonalnej karykatury.

Tekst i foto: (c) Karykatury.com

Osoby które tu trafiły, szukały także: eventy firmowe warszawa, eventy dla firm warszawa, firmy eventy warszawa, eventy integracyjne warszawa, imprezy eventy warszawa, event warszawa miejsce, eventy warszawa organizacja, restauracje eventy warszawa.